اهداف کلی :
X تشکیل ساختار و سیستم ارزشیابی مستمر در دانشکده ها و گروههای آموزشی
X نظارت بر عملکرد سیستم ارزشیابی دانشکده ها
X تهیه فرمهای ارزشیابی متناسب با فعالیت های آموزشی دانشکده ها با همکاری کمیته ارز شیابی دانشکده ها
X تجزیه و تحلیل علمی نتایج ارزشیابی اعضای هیات علمی
X انعکاس نتایج استخراج شده ارزشیابی به مراجع ذیصلاح در صورت نیاز
X تدوین و بازنگری شرح وظایف اعضای هیات علمی آموزشی به تفکیک گروههای آموزشی
X امکان سنجی انجام ارزشیابی اعضای هیات علمی توسط تمامی منابع نظردهنده (دانشجو ، معاون آموزشی ،مدیرگروه ، همکار هیات علمی ،پرسنل و خود ارزیابی) به روش الکترونیکی
اهداف کوتاه مدت :
X اصلاح و بازنگری فرمهای نظرسنجی از دانشجو ، معاون آموزشی ،مدیرگروه ، همکار هیات علمی ،پرسنل و خود ارزیابی به تفکیک دانشکده ها
X تشکیل کمیته ارزشیابی و تدوین شاخصهای ارزشیابی در حیطه های مختلف فرآیند آموزشی.
X تثبیت نظام ارزشیابی اعضای هیات علمی درفرآیندهای جاری دانشگاه و دانشکده ها
X استفاده از نرم افزار ارزشیابی اعضای هیات علمی جهت اجرای ارزشیابی الکترونیکی
X رفع نواقص و ایرادات نرم افزار ارزشیابی اعضای هیات علمی
X اجرای ارزشیابی کیفیت آموزشی اعضای هیات علمی به روش الکترونیکی توسط دانشجویان ترمی
X تهیه پمفلت جهت آشنایی اساتید و دانشجویان با واحد و فرایند های ارزشیابی
X ارتباط مستمر با مسوولین کمیته ارزشیابی دانشکده ها
X طراحی بانک اطلاعاتی در زمینه نتایج ارزشیابی اعضای هیات علمی
X همکاری با کمیته های ارزشیابی دانشکده ها برای فعال کردن هر چه بیشتر روندهای ارزشیابی
اهداف میان مدت:
X تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از ارزشیابی هلی مختلف و ثبت نتایج در بانک اطلاعاتی ارزشیابی
X ارائه گزارشات جامع بصورت مستمر بر اساس نتایج بدست آمده از ارزشیابی های صورت گرفته و ارسال آنها به افراد ذینفع
X سازماندهی و آماده سازی مقدمات لازم برای ارزشیابی تمامی مدرسین توسط مدیران گروه ، همکاران ،معاونین آموزشی، خود سنجی به روش دستی یا الکترونیکی به صورت سالیانه
X سازماندهی و آماده سازی مقدمات لازم برای ارزشیابی اساتید بالینی به صورت دستی یا الکترونیکی توسط دستیاران بالینی به صورت سالیانه
X سازماندهی و آماده سازی مقدمات لازم برای ارزشیابی اساتید بالینی به صورت دستی یا الکترونیکی توسط دانشجویان بالینی در سال ۸۹ به صورت مستمر
X تدوین ، مستندسازی، اطلاع رسانی و ارتقای فرایندهای ارزشیابی اعضای هیات علمی ( دانشجو بالینی ، دستیار ، مدیرگروه ، معاون آموزشی ، همکار ، خودسنجی ، پرسنل به روش دستی)
X ارتقا و به روز رسانی مستمر بانک اطلاعاتی اعضای هیات علمی در زمینه نتایج ارزشیابی ایشان بطور مستمر
X بررسی شیوه های ارزشیابی اعضای هیات علمی در سایر دانشگاه ها و تهیه لیست انتظارات از نرم افزار ارزشیابی
X راه اندازی و نصب نرم افزار ارزشیابی جامع اعضای هیات علمی و ارتقای مستمر آن
X تدوین کتابچه راهنمای ارزشیابی اعضای هیات علمی
X بررسی و تحلیل نتایج ارزشیابی به روش تحت وب در مقایسه با روش کاغذی ( انجام پروژه پژوهشی)
X طراحی چک لیست های ارزشیابی مدیران آموزشی (شامل: مدیرگروه، معاون آموزشی دانشگاه و دانشکده و بیمارستان)
X تدوین و بازنگری شرح وظایف اعضای هیات علمی آموزشی به تفکیک گروههای آموزشی
X آشنا کردن بیشتر دانشجویان و اعضای محترم هیات علمی از اهداف ارزشیابی و نحوه نتیجه گیری از آن در ارتقاء آموزش
اهداف بلند مدت:
Xبازنگری شیوه ارزشیابی اعضای هیات علمی ( بررسی مدلهای جهانی و طراحی مدلهای بومی)
X تهیه گزارشات ادواری از نتایج ارزشیابی اعضای هیات علمی و ارسال به واحدهای مربوطه
X ارزشیابی جامع اعضای هیات علمی در تمامی زمینه های فعالیت ایشان (آموزشی ، پزوهشی ، خدماتی و درمانی)