اهم وظایف:
۱- گردآوری کلیه آیین نامه ها ؛ دستورالعملها و مقرارت مربوط به شاغلین و بازنشستگان و به روز نمودن آنها
۲- نظارت و تهیه و تنظیم لیستهای مکانیزه حقوق شاغلین و بازنشستگان و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار
۳-همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل و تکمیل پرونده بازنشستگان جدید دانشگاه
۴- اخذ گواهی انجام کار ماهانه شاغلین از کارگزینی و نظارت بر بایگانی کردن یک نسخه از آن به نحو مطلوب
۵- اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تامین اعتبار
۶-نظارت بر تسلیم دیسکت و لیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به سازمانهای ذیربط
۷-ارائه گزارش های پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق
۸- نظارت و به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هریک از کارکنان
۹- نظارت و تهیه و تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت شاغلین اعزامی به شهرستانها
۱۰- نظارت و تهیه لیست محاسبه تسویه حساب شاغلین
۱۱-نظارت و تهیه لیستهای ذخیره مرخصی استفاده نشده ؛ بازخرید سنوات خدمت و سایر مطالبات شاغلین در پایان سال
۱۲- نظارت و صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینه های مربوط به شاغلین از جمله سنوات خدمت و ….
۱۳- نظارت و صدور اسناد حسابداری ذخایر و مطالبات کارکنان در پایان سال مالی
۱۴- نظارت بر بایگانی یک نسخه از لیستهای مکانیزه حقوق و مستمری
۱۵- نظارت و تهیه لیست تعدیل مالیاتی حقوق شاغلین در پایان سال مالی
۱۶-انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب معاون حسابداری مالی که با توجه به نوع وظایف؛ انجام آن توسط شخص امکان پذیر نباشد